Olen samassa tilanteessa... Minulla on 13 vireillä olevaa lahjaa, joiden konsepti on #N/A#. (9 MadWin ja 4 CadoVillage ). mutta minulla ei myöskään ole selkeää vastausta asiakaspalvelusta. Olen kuitenkin saanut muutaman lahjan sen jälkeen, joten en ymmärrä.
Hei, myös lahja tukossa kahdeksi kuukaudeksi ja tyypillinen vastaus asiakaspalvelusta. Ei seurantaa.... Olisiko arvonnassa voitettu lahja kummituslahja?? Koska lahjavitriinistä ostetut saapuvat ilman ongelmia.... Kiitos, että vastasit meille Web Master
Minulla on vieläkin 2 lahjaa #NA:ssa kuukausia, useista SC:n muistutuksista huolimatta, ei vieläkään mitään... mutta sen jälkeen olen saanut jo toisen lahjan kotiin, joten väärinkäsitys 🙁
Kiitos Raphi ja Lapinkausangvert!🙁y): Olet todella hieno ja 👏 ennen kaikkea sinulla on loistava tieto siitä, miten sivustoryhmä toimii! (hatut pois!) Minulla on kuitenkin vuoden 2010 lopun lahjoja, jotka ovat vielä #NA#:ssa ja asiakaspalvelu kertoo, että he lähettävät selvittääkseen miksi, mutta heidän vastauksensa on jo 1 kk vanha ja ilman seurantaa 🎵. Sillä välin olen kuitenkin voittanut muita lahjoja ja osa on lähetetty minulle, osa on edelleen #NA#:ssa, se on käsittämätöntä!
Onko meillä varaa lähettää heille toistuvasti kopio henkilökortistamme, johon on merkitty lempinimemme? Jos olet epävarma, ehkä siksi se on jumissa? Kiitos neuvoistasi 😔
Ah, tämä kuuluisa ruuvimeisselisarja, muistamme sen!!!
Laitoin tämän viestin, koska olin viime aikoina huolissani Madgamesista. Lähetin 3 viestiä asiakaspalveluun, ja lopulta annoin heille MadWin lempinimeni... ja selitin heille, että minut oli tarkastettu jo muutama kuukausi sitten. Valvontakomitea vastasi, että minut oli valittu satunnaisesti tähän tarkastukseen, ja koska se oli jo toimittanut pyydetyt asiakirjat muilla sivustoillaan, se vahvisti automaattisesti voittamani palkintoni.
Sen jälkeen minulla ei ole enää huolta😂🙁y):
Mutta on sääli, että asiakaspalvelu ei kysele näitä papereita esimerkiksi rekisteröityessään, koska on hullu määrä ihmisiä, jotka kyselevät tätä kuuluisaa NA:ta (etenkin MAdgamesin seinällä).
Flavie78710, jatka asiakaspalvelua varmuuden vuoksi..... Mutta jos päätät lähettää asiakirjoja, muista laittaa lempinimesi 😎
Lupaan, etten tehnyt niin paljon kirjoitusvirheitä 😂😎😂
Hyvää yötä kaikki ! 🙋
Hei Rabbit!
Muista kuuluisa ruuvimeisselisarja!! Minulla oli tämä #N/A jo jonkin aikaa! Asiakaspalvelu vastasi minulle:
Jokaisen vahvistuksen on läpäistävä järjestelmänvalvojien vahvistusvaihe ennen sen lähettämistä. Kun lahjasi tila on '#NA', se tarkoittaa, että järjestelmänvalvojamme ei ole vielä vahvistanut sitä.
Kun tämä on tehty, erä voidaan ajoittaa seuraavaan toimituskertaamme.
Hyvää illanjatkoa
Hei kaikille 🙋
Juuri näin minulle tapahtuu juuri nyt🙁n): Olisi mukavaa, jos asiakaspalvelu selittäisi meille ongelman sen sijaan, että kertoisi meille, että järjestelmänvalvoja ei ole vielä vahvistanut erää!!
No, lähetän heille kopion henkilöllisyystodistuksestani ja osoitteestani, ehkä se auttaa asiassa...😕
Lupaan, etten tehnyt niin paljon kirjoitusvirheitä 😂😎😂
Hyvää yötä kaikki ! 🙋
Hei Rabbit!
Muista kuuluisa ruuvimeisselisarja!! Minulla oli tämä #N/A jo jonkin aikaa! Asiakaspalvelu vastasi minulle:
Jokaisen vahvistuksen on läpäistävä järjestelmänvalvojien vahvistusvaihe ennen sen lähettämistä. Kun lahjasi tila on '#NA', se tarkoittaa, että järjestelmänvalvojamme ei ole vielä vahvistanut sitä.
Kun tämä on tehty, erääsi voidaan ajoittaa seuraavaan toimituskertaamme.