Pelaaja henri22130 julkaisi viestin 10/02 15:36 ZooValley foorumilla: ZooValley #NA . Vastaa häntä ZooValley ja vaihda muiden pelaajien kanssa

Drago Scratch lippu
Jäljellä olevien lippujen määrä:3495 / 3500
ansaita 1 000,00 EUR
löytää
Tutki Pharaoh
Pharaoh Booty-peli
ansaita 14" PC Ssd -kortti Intel N4020 Jopa 2.8 Ghz Intel 6+256 Gt Ssd-tukilaajennus 1Tb Win11 Light 1080 2.4G+5G Wifi Hdmi Sisältää langattoman hiiren ja Azerty-kalvon näppäimistölle
löytää
Scoop Ticket
Jäljellä olevien lippujen määrä:1300 / 1300
ansaita 1 500,00 EUR
löytää
Tutustu Zombie Academy
Booty Zombie Academy -peli
ansaita Hp-kannettava 14" Fhd Ips Ultraportable
löytää
Drago Scratch lippu
Jäljellä olevien lippujen määrä:3500 / 3500
ansaita 1 000,00 EUR
löytää

aihe:  #NA
henri22130
10/02/2011 15:36:54

Tulosseurannassani osavaltiossa olevaan lahjaan liittyen (odotan vahvistusta jne.) minulla on #NA (joka rekisteröityi lahjan vahvistamisen jälkeen)

Osaako joku kertoa mitä tämä tarkoittaa

Kiitos jo etukäteen

sofetjp
10/04/2011 10:16:51

sama minulle. 5 vireillä olevaa arvontalahjaa.
ei vastausta palvelusta.

mich22
120 
09/04/2011 23:56:52

Olen samassa tilanteessa... Minulla on 13 vireillä olevaa lahjaa, joiden konsepti on #N/A#. (9 MadWin ja 4 CadoVillage ). mutta minulla ei myöskään ole selkeää vastausta asiakaspalvelusta. Olen kuitenkin saanut muutaman lahjan sen jälkeen, joten en ymmärrä.

enniev
09/04/2011 13:52:34

Hei, myös lahja tukossa kahdeksi kuukaudeksi ja tyypillinen vastaus asiakaspalvelusta.
Ei seurantaa....
Olisiko arvonnassa voitettu lahja kummituslahja??
Koska lahjavitriinistä ostetut saapuvat ilman ongelmia....
Kiitos, että vastasit meille Web Master

chevalier3000
59 
08/04/2011 23:59:46

Minulla on vieläkin 2 lahjaa #NA:ssa kuukausia, useista SC:n muistutuksista huolimatta, ei vieläkään mitään... mutta sen jälkeen olen saanut jo toisen lahjan kotiin, joten väärinkäsitys 🙁

archibal83
37 
09/03/2011 03:21:22

Kiitos Raphi ja Lapinkausangvert!🙁y):
Olet todella hieno ja 👏 ennen kaikkea sinulla on loistava tieto siitä, miten sivustoryhmä toimii! (hatut pois!)
Minulla on kuitenkin vuoden 2010 lopun lahjoja, jotka ovat vielä #NA#:ssa ja asiakaspalvelu kertoo, että he lähettävät selvittääkseen miksi, mutta heidän vastauksensa on jo 1 kk vanha ja ilman seurantaa 🎵. Sillä välin olen kuitenkin voittanut muita lahjoja ja osa on lähetetty minulle, osa on edelleen #NA#:ssa, se on käsittämätöntä!

Onko meillä varaa lähettää heille toistuvasti kopio henkilökortistamme, johon on merkitty lempinimemme? Jos olet epävarma, ehkä siksi se on jumissa?
Kiitos neuvoistasi 😔

PS: Lapinkausangvert: lempinimesi houkuttelee uteliaisuuteni

🙋

lapinkausangvert
246 
13/02/2011 15:23:14

🙋 Raffia


Ah, tämä kuuluisa ruuvimeisselisarja, muistamme sen!!!

Laitoin tämän viestin, koska olin viime aikoina huolissani Madgamesista. Lähetin 3 viestiä asiakaspalveluun, ja lopulta annoin heille MadWin lempinimeni... ja selitin heille, että minut oli tarkastettu jo muutama kuukausi sitten. Valvontakomitea vastasi, että minut oli valittu satunnaisesti tähän tarkastukseen, ja koska se oli jo toimittanut pyydetyt asiakirjat muilla sivustoillaan, se vahvisti automaattisesti voittamani palkintoni.

Sen jälkeen minulla ei ole enää huolta😂🙁y):

Mutta on sääli, että asiakaspalvelu ei kysele näitä papereita esimerkiksi rekisteröityessään, koska on hullu määrä ihmisiä, jotka kyselevät tätä kuuluisaa NA:ta (etenkin MAdgamesin seinällä).

Flavie78710, jatka asiakaspalvelua varmuuden vuoksi..... Mutta jos päätät lähettää asiakirjoja, muista laittaa lempinimesi 😎


Hyvää sunnuntaita kaikille, ystävyys Raphi 🌹🌹

flavie78710
12/02/2011 07:48:34

oi, vakava beugue!!!


Lupaan, etten tehnyt niin paljon kirjoitusvirheitä 😂😎😂


Hyvää yötä kaikki ! 🙋

Hei Rabbit!

Muista kuuluisa ruuvimeisselisarja!! Minulla oli tämä #N/A jo jonkin aikaa! Asiakaspalvelu vastasi minulle:

Jokaisen vahvistuksen on läpäistävä järjestelmänvalvojien vahvistusvaihe ennen sen lähettämistä. Kun lahjasi tila on '#NA', se tarkoittaa, että järjestelmänvalvojamme ei ole vielä vahvistanut sitä.

Kun tämä on tehty, erä voidaan ajoittaa seuraavaan toimituskertaamme.


Hyvää illanjatkoa


Hei kaikille 🙋

Juuri näin minulle tapahtuu juuri nyt🙁n): Olisi mukavaa, jos asiakaspalvelu selittäisi meille ongelman sen sijaan, että kertoisi meille, että järjestelmänvalvoja ei ole vielä vahvistanut erää!!

No, lähetän heille kopion henkilöllisyystodistuksestani ja osoitteestani, ehkä se auttaa asiassa...😕

henri22130
11/02/2011 23:14:09

Okei kiitos

minun täytyy vain odottaa

raphi62200
392 
11/02/2011 21:19:56

oi, vakava beugue!!!


Lupaan, etten tehnyt niin paljon kirjoitusvirheitä 😂😎😂


Hyvää yötä kaikki ! 🙋

Hei Rabbit!

Muista kuuluisa ruuvimeisselisarja!! Minulla oli tämä #N/A jo jonkin aikaa! Asiakaspalvelu vastasi minulle:

Jokaisen vahvistuksen on läpäistävä järjestelmänvalvojien vahvistusvaihe ennen sen lähettämistä. Kun lahjasi tila on '#NA', se tarkoittaa, että järjestelmänvalvojamme ei ole vielä vahvistanut sitä.

Kun tämä on tehty, erääsi voidaan ajoittaa seuraavaan toimituskertaamme.


Hyvää illanjatkoa



DreamCentury-tuotemerkki
Ilmaisia ​​pelejä ilman ostovelvoitetta, ilmaisia ​​pelejä ja lahjoja

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään