Etuna on todellakin henkilökohtainen kontakti, kuten tukkukaupan tähti. 😂 Toisaalta paras tapa tulla sellaiseksi on odottaa eikä yrittää olla erityisen yksi, muuten vaarana on tulla hyvin kärsimätön. ^^
Tästä syystä on mielenkiintoista pystyä peruuttamaan viestit, kun ongelma on ratkaistu. Joskus MadWin hyvittää tilejä useita päiviä myöhässä ja viestit kasaantuvat.
Ja kuitenkin, mitä enemmän pelaat, sitä todennäköisemmin sinulla on ongelmia!!!! Joten on normaalia ärsyttää heitä (... no varsinkin kun se ei ole turhaa!!!)
Kaikki on sanottu! Timantti hankitaan aktiivisuudella ja uskollisuudella sivustoa kohtaan sekä hyvällä suurella annoksella ostettuja hyvitykset ja siksi lahjoja lähetetty...
Ainoa plussa on siis etuoikeutettu kontakti VIP-asiakaspäällikön kanssa henkilökohtaisemman palvelun saamiseksi, ja joskus erittäin reagoiva... ja jos sinulla on hyviä teknisiä ongelmia, voit jopa nauttia keskustelun ilosta ison pomon kanssa!
Olen ollut VIP DIAMOND muutama vuosi sitten lempinimellä: 1loup2, joten voin kertoa, etten koskaan tiennyt, miksi minulle myönnettiin se! etuja olivat mahdollisuus saada ylläpitäjä (minulle se oli ylläpitäjä) puhelimitse tai henkilökohtaisella sähköpostilla.
VIP Diamond, en ole, mutta kaikki tulee siihen Pelin kohta , joka osaa odottaa! Tulla joksikin? Webmasteria kysyttiin kerran tästä aiheesta, ja hän vastasi: "Diamond VIP -status on itse asiassa erityinen status, jonka tarkoituksena on korostaa parhaita pelaajiamme, kriteeri, jonka yhdistämme subjektiivisempien kriteerien (uskollisuus... jne.) kanssa. Tämä on ainoa tila, jota ei ole sidottu tiettyihin kriteereihin, joten ei ole olemassa "oikeita" kriteerejä "asioita, jotka on suoritettava päästäkseen Diamond VIP -jäseneksi" merkityksessä!
Katso edut eri VIP-tiloista: Hyödyt kaikista Platinum VIP -eduista + etuoikeutettu yhteyshenkilö: sinulla on henkilökohtainen yhteyshenkilö, joka vastaa kaikkiin kysymyksiisi sähköpostitse ja puhelimitse!