Pelaaja cricri04 julkaisi viestin 08/09 19:21 ZooValley foorumilla: ZooValley Lahjan lähettäminen . Vastaa häntä ZooValley ja vaihda muiden pelaajien kanssa
Ilmaisia pelejä! Rekisteröidy ja pelaa yli 1000 peliä! + 12 000,00 euron voitot viikossa!
***** On totta, että olemme jääneet jälkeen yrityksen sulkemisen jälkeen. Lisäksi olemme havainneet varastokysymyksen, mutta älä huoli, voitto on saatu palveluistamme ja saat pian sen.
***** On totta, että olemme jääneet jälkeen yrityksen sulkemisen jälkeen. Lisäksi olemme havainneet varastokysymyksen, mutta älä huoli, voitto on saatu palveluistamme ja saat pian sen.
Hei cricri04 Minulla on lahja, joka on vahvistettu 11. heinäkuuta alkaen, mutta jota ei ole vielä lähetetty, kun sain jo lahjan, joka voitti 19. elokuuta 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Hyvää iltaa Floower .....
Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi lisätietoja tästä viiveestä:
Jos tässä on kopio asetuksesta:
Jos DreamCentury Entertainment -yritys sijaitsee erityisesti sen toimittajan varaston tai jälkimmäisen palauttamisen tai selvittämisen vuoksi, se ei pysty toimittamaan erää, jonka valitsi tai on voittanut jäsen, jäsen ilmoitetaan sähköpostitse ja asiakaspalveluun mahdollisimman pian ja heidän tulonsa korvataan vastaavalla tai suuremmalla arvonnousulla. Tämä korvaaminen voidaan tehdä luontoissuorituksina tai MadPoints-pisteinä (jolloin pelaaja voi valita itselleen lahjan, jonka arvo on yhtä suuri tai suurempi MadWin verkkosivuston Lahjat-osiossa). DreamCentury Entertainment ei edelleenkään siirry rahan tai DreamCentury Entertainment erän DreamCentury Entertainment arvoon.
Hyvää iltaa kukka! Jos haluat seurata cricrin viestiä, odota hieman enemmän tai pyydä selvitystä asiakaspalveluun? Ja minä MadWin teille, jos lahja on valitettavasti loppunut, MadWin korvaa sinulle. Hyvää iltaa
Oman puolestani kaikki on normaalisti. Otettuaan yhteyttä asiakaspalveluun, eräni vahvistettiin ja lähetettiin seuraavana päivänä!
Jos eräsi on validoitu, ei ole mitään ongelmaa ... luultavasti varastojen puute, mutta olen varma, että joukkue on jo paikalla. Jos löydät aikaa liian kauan, voit aina yrittää nähdä, mikä on tapauskohtainen tapa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.
Hei cricri04 Minulla on lahja, joka on vahvistettu 11. heinäkuuta alkaen, mutta jota ei ole vielä lähetetty, kun sain jo lahjan, joka voitti 19. elokuuta 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔