Pelaaja yassayassa julkaisi viestin 28/08 16:23 ZooValley foorumilla: ZooValley asiakaspalvelu blah . Vastaa häntä ZooValley ja vaihda muiden pelaajien kanssa

Löydä veitsien päällikkö
Veistemestari
Ole Ninja veitsien mestari!
löytää
Tutki Pharaoh
Pharaoh Booty-peli
ansaita Apple Iphone 13 -sovitin
löytää
Scratch Ticket Nirvana
Jäljellä olevien lippujen määrä:1475 / 1500
ansaita 1 500,00 EUR
löytää
Tutustu Battle
Battle Booty -peli
ansaita 30000 pistettä
löytää
Tutustu Sugar Truckiin
Sugar Truck
löytää

aihe:  asiakaspalvelu blah
1loup2
309 
29/11/2007 22:06:41

jaelle46 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
madeinpat kirjoitti:
🙋

Olen hallusinaatiossa, pystyimme ilmaisemaan mielipiteemme ilman, että meitä syttyi tuleen! 🎤

1loup2 : En todellakaan usko, että MadWin arvostaa ehdotuksiasi heille

Hei Madeinpat 🙋

Viimeisen postaukseni ja sinun välissä on vettä, joka on valunut siltojen alta!!

Joten laita lasit päälle nähdäksesi mihin aiheeseen reagoin! 🎤

Sanot, ettet ollut pettynyt asiakaspalveluun, etkä lahjojen lähettämiseen jne. Myönnät olevasi myyjä! Mutta sinun pitäisi varata aikaa kaikkien viestien lukemiseen!

Tämä tapahtui viime kesänä!

Tiedoksi, että ostin hyvitykset enemmän kuin uskotkaan! Ja kuten niin hyvin sanot, olen myötävaikuttanut MadWin pitkäikäisyyteen. Mutta se olen vain minä!

Sitten jos verkko on päästänyt viestini ohi, se johtuu siitä, että hänellä oli hyvä syy! Hän ei ohittanut kaikkia! Ja se on hänen oikeutensa!!

Hyvää iltaa ja hyvää peliä sinulle 🙁y):





🙋 hei .... vähän vähemmän aggressiivinen vastauksissasi olisi todella mukavampaa sinulta 1loup2 ... olet todella kuiva vastauksissasi ... se on sääli ...
😉
hyvää iltaa ja hyviä pelejä kaikille...

Hei jaelle46 ja Madeinpat 🙋

Se on suorapuheiseni! Sanon vain ääneen mitä ajattelen!

Sekä täällä ruudun takana että aktiivisessa elämässä!

Sitten jos olisi aggressiota! (Pidän parempana termiä tiukka), epäilen, että verkko olisi päästänyt kaikki viestini läpi! Mikä ei, osa ei mennyt läpi ja se oli vastauksia muihin viesteihin.

Minun mielestäni keskustelu aiheesta: ASIAKASPALVELUSTA, on päättynyt.

Koska uskon, että kaikki ihmiset, jotka reagoivat tähän aiheeseen, heidän ongelmansa oli ratkaistu.

Lopuksi toivotan hyvää illan loppua ja hyviä pelejä kaikille 😉😉




jaelle46
108 
21/11/2007 16:38:48

1wolf2 kirjoitti:
madeinpat kirjoitti:
🙋

Olen hallusinaatiossa, pystyimme ilmaisemaan mielipiteemme ilman, että meitä syttyi tuleen! 🎤

1loup2 : En todellakaan usko, että MadWin arvostaa ehdotuksiasi heille

Hei Madeinpat 🙋

Viimeisen postaukseni ja sinun välissä on vettä, joka on valunut siltojen alta!!

Joten laita lasit päälle nähdäksesi mihin aiheeseen reagoin! 🎤

Sanot, ettet ollut pettynyt asiakaspalveluun, etkä lahjojen lähettämiseen jne. Myönnät olevasi myyjä! Mutta sinun pitäisi varata aikaa kaikkien viestien lukemiseen!

Tämä tapahtui viime kesänä!

Tiedoksi, että ostin hyvitykset enemmän kuin uskotkaan! Ja kuten niin hyvin sanot, olen myötävaikuttanut MadWin pitkäikäisyyteen. Mutta se olen vain minä!

Sitten jos verkko on päästänyt viestini ohi, se johtuu siitä, että hänellä oli hyvä syy! Hän ei ohittanut kaikkia! Ja se on hänen oikeutensa!!

Hyvää iltaa ja hyvää peliä sinulle 🙁y):





🙋 hei .... vähän vähemmän aggressiivinen vastauksissasi olisi todella mukavampaa sinulta 1loup2 ... olet todella kuiva vastauksissasi ... se on sääli ...
😉
hyvää iltaa ja hyviä pelejä kaikille...

Madeinpat
53 
20/11/2007 15:26:10

1wolf2 kirjoitti:
madeinpat kirjoitti:
🙋

Olen hallusinaatiossa, pystyimme ilmaisemaan mielipiteemme ilman, että meitä syttyi tuleen! 🎤

1loup2 : En todellakaan usko, että MadWin arvostaa ehdotuksiasi heille

Hei Madeinpat 🙋

Viimeisen postaukseni ja sinun välissä on vettä, joka on valunut siltojen alta!!

Joten laita lasit päälle nähdäksesi mihin aiheeseen reagoin! 🎤

Sanot, ettet ollut pettynyt asiakaspalveluun, etkä lahjojen lähettämiseen jne. Myönnät olevasi myyjä! Mutta sinun pitäisi varata aikaa kaikkien viestien lukemiseen!

Tämä tapahtui viime kesänä!

Tiedoksi, että ostin hyvitykset enemmän kuin uskotkaan! Ja kuten niin hyvin sanot, olen myötävaikuttanut MadWin pitkäikäisyyteen. Mutta se olen vain minä!

Sitten jos verkko on päästänyt viestini ohi, se johtuu siitä, että hänellä oli hyvä syy! Hän ei ohittanut kaikkia! Ja se on hänen oikeutensa!!

Hyvää iltaa ja hyvää peliä sinulle 🙁y):





🙋 1 susi2
Olin nähnyt sen, kiitos joka tapauksessa! 🤪
mutta jos olisit lukenut oikein, puhuin kommenteistasi yleisesti.. 😂

hyvää peliä myös sinulle ja nähdään seuraavaksi 🌹

1loup2
309 
19/11/2007 22:19:00

madeinpat kirjoitti:
🙋

Olen hallusinaatiossa, pystyimme ilmaisemaan mielipiteemme ilman, että meidät syttyisivät tuleen! 🎤

1loup2 : En todellakaan usko, että MadWin arvostaa ehdotuksiasi heille

Hei Madeinpat 🙋

Viimeisen postaukseni ja sinun välissä on vettä, joka on valunut siltojen alle!!

Joten laita lasit päälle nähdäksesi mihin aiheeseen reagoin! 🎤

Sanot, ettet ollut pettynyt asiakaspalveluun, etkä lahjojen lähettämiseen jne. Myönnät olevasi myyjä! Mutta sinun pitäisi varata aikaa lukeaksesi kaikki viestit!

Tämä tapahtui viime kesänä!

Tiedoksi, että ostin hyvitykset enemmän kuin uskotkaan! Ja kuten sanoit niin hyvin, olen myötävaikuttanut MadWin pitkäikäisyyteen. Mutta se olen vain minä!

Sitten jos verkko on päästänyt viestini ohi, se johtuu siitä, että hänellä oli hyvä syy! Hän ei ohittanut kaikkia! Ja se on hänen oikeutensa!!

Hyvää iltaa ja hyvää peliä sinulle 🙁y):




Madeinpat
53 
19/11/2007 09:44:53

🙋

Olen hallusinaatiossa, pystyimme ilmaisemaan mielipiteemme ilman, että meitä syttyi tuleen! 🎤

1loup2 : En usko, että MadWin arvostaa sitä, että ehdotat, että heidän "asiakkaansa" vaihtaisi kermavalikoimaansa 😀
ja sieltä "pilkkaamaan", koska ihmiset "pelaavat enemmän ansaitakseen enemmän", en näe siinä haittaa, juuri niiden ansiosta, jotka ostavat paljon hyvitykset , pelaajiensa ansiosta MadWin kasvaa pitkäikäisyydellä 🎤

Omalta osaltani en ole koskaan pettynyt asiakaspalveluun, enkä lahjojen lähettämiseen... Olen myyjä! 😂

hyvää peliä MadWin ja että sopimus päätyy hallitsemaan foorumia...🌹🌹



1loup2
309 
05/09/2007 20:49:13

ploki65 kirjoitti:
massou33 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
massou33 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
yassayassa kirjoitti:
On kulunut yli viikko siitä, kun jätin 2 viestiä asiakaspalveluun, eikä vastausta ole vieläkään (vaikka he sanovat vastaavan 48/72 tunnin sisällä!!!) Onko tämä normaalia! (ajattele) (joo)

Hei 🙋

Etkö ollut lomalla?

Jos näin on, et todennäköisesti ollut käytettävissä 🎤

MadWin tekemän työn myötä heillä on mielestäni oikeus ansaituun lomaan ja voit odottaa vähän 🎤

Hyvää jatkoa 🌹

He voisivat vain varoittaa...

Hei massou33 🙋

He voisivat varoittaa!! Sinulta ei puutu hermoja 😀

Heillä on oikeus ottaa ennakkoa kuten kaikilla muillakin olematta tilivelvollinen kenellekään !!!!!!

Estiko se sinua pelaamasta? Ei, en usko!!

Voitettujen palkintojen vastaanottaminen kesti kauemmin ok! Mutta lähipäivinä kaikki palautuu normaaliksi ja se on jo alkanut!! (minun osaltani) 🎤

Joten ole vähän kärsivällinen, se ei satuta sinua 😀

Hyvää jatkoa ja 🍸





En ole samaa mieltä kanssasi 1loup2, mutta emme myöskään tee siitä juustoa.

Minulle se on palvelun laatukysymys , MadWin pelejä tai myykö Internet-yhteyttä, pähkinöitä tai kylpyhuoneita, se on sama. Ne varaavat viivästyksiä, Bugs , epäkäytettävyyttä lomien aikana, hyvin he varoittavat, ne antavat ajanjakson, en pyydä enempää.

Sitä paitsi, ellei erehdy MadWin pyytää meitä auttamaan heitä kehittymään: annan mielipiteeni, jonka monet näyttävät olevan samaa mieltä, se on normaalia.

Nyt kun olet Pelin kohta jalomielinen hyväksyäksesi kaiken, se on sinun ongelmasi! ja me kaikki ymmärsimme asemasi, vaikea olla huomaamatta.

Anna meidän vain antaa omamme silloin tällöin. Koska ongelmat kestävät, päädyin ilmaisemaan itseäni.

Vastatakseen sinulle
Ei, se ei estänyt minua pelaamasta, mutta käyttämästä Peliluotto , kyllä.


Olen samaa mieltä kanssasi..
huomaat, että 1loup2 ei koskaan ole samaa mieltä..
kaikki mitä sanotaan, on kiistettävä

Hei ploki65 🙋

En ymmärrä miksi olisin samaa mieltä kommenteistasi!!

Olen ristiriidassa! Sanon vain mitä ajattelen ruudun takana, mutta en välitä kertoa sinulle, jos olisit edessäni!! Jos sivusto ei tuota sinulle tyydytystä, mikään ei estä sinua vaihtamasta kermatilaa <

1loup2
309 
05/09/2007 13:52:01

Hei 🙋

Seuraan viimeksi lähettämääni viestiä (ja joka on vaarassa sensuroitu)

Kuten sanoin, MadWin . lähetti minulle sähköpostin ilmoittaakseen, että hän oli lähettänyt minulle palkintoni!

Tänä päivänä 8.5. vahvistan, että sain 7 erää samaan aikaan!

Joten sanon onnittelut MadWin ja kiitän heitä!!

Tämän seurauksena ole hieman kärsivällinen, niin näet itse, että kaikki palautuu normaaliksi!

On selvää, että he eivät voi käsitellä kaikkia pyyntöjä samanaikaisesti.

Lopuksi hyvää päivän loppua kaikille 🌹

ploki65
13 
05/09/2007 08:38:32

massou33 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
massou33 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
yassayassa kirjoitti:
On kulunut yli viikko siitä, kun jätin 2 viestiä asiakaspalveluun, eikä vastausta ole vieläkään (vaikka he sanovat vastaavan 48/72 tunnin sisällä!!!) Onko tämä normaalia! (ajattele) (joo)

Hei 🙋

Etkö ollut lomalla?

Jos näin on, et todennäköisesti ollut käytettävissä 🎤

MadWin tekemän työn myötä heillä on mielestäni oikeus ansaituun lomaan ja voit odottaa vähän 🎤

Hyvää jatkoa 🌹

He voisivat vain varoittaa...

Hei massou33 🙋

He voisivat varoittaa!! Sinulta ei puutu hermoja 😀

Heillä on oikeus ottaa ennakkoa kuten kaikilla muillakin olematta tilivelvollinen kenellekään !!!!!!

Estiko se sinua pelaamasta? Ei, en usko!!

Voitettujen palkintojen vastaanottaminen kesti kauemmin ok! Mutta lähipäivinä kaikki palautuu normaaliksi ja se on jo alkanut!! (minun osaltani) 🎤

Joten ole vähän kärsivällinen, se ei satuta sinua 😀

Hyvää jatkoa ja 🍸





En ole samaa mieltä kanssasi 1loup2, mutta emme myöskään tee siitä juustoa.

Minulle se on palvelun laatukysymys , MadWin pelejä tai myykö Internet-yhteyttä, pähkinöitä tai kylpyhuoneita, se on sama. Ne varaavat viivästyksiä, Bugs , epäkäytettävyyttä lomien aikana, hyvin he varoittavat, ne antavat ajanjakson, en pyydä enempää.

Sitä paitsi, ellei erehdy MadWin pyytää meitä auttamaan heitä kehittymään: annan mielipiteeni, jonka monet näyttävät olevan samaa mieltä, se on normaalia.

Nyt kun olet Pelin kohta jalomielinen hyväksyäksesi kaiken, se on sinun ongelmasi! ja me kaikki ymmärsimme asemasi, vaikea olla huomaamatta.

Anna meidän vain antaa omamme silloin tällöin. Koska ongelmat kestävät, päädyin ilmaisemaan itseäni.

Vastatakseen sinulle
Ei, se ei estänyt minua pelaamasta, mutta käyttämästä Peliluotto , kyllä.


Olen samaa mieltä kanssasi..
huomaat, että 1loup2 ei koskaan ole samaa mieltä..
kaikki mitä sanotaan, on kiistettävä

1loup2
309 
04/09/2007 23:27:32

massou33 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
massou33 kirjoitti:
1wolf2 kirjoitti:
yassayassa kirjoitti:
On kulunut yli viikko siitä, kun jätin 2 viestiä asiakaspalveluun, eikä vastausta ole vieläkään (vaikka he sanovat vastaavan 48/72 tunnin sisällä!!!) Onko tämä normaalia! (ajattele) (joo)

Hei 🙋

Etkö ollut lomalla?

Jos näin on, et todennäköisesti ollut käytettävissä 🎤

MadWin tekemän työn myötä heillä on mielestäni oikeus ansaituun lomaan ja voit odottaa vähän 🎤

Hyvää jatkoa 🌹

He voisivat vain varoittaa...

Hei massou33 🙋

He voisivat varoittaa!! Sinulta ei puutu hermoja 😀

Heillä on oikeus ottaa ennakkoa kuten kaikilla muillakin olematta tilivelvollinen kenellekään !!!!!!

Estiko se sinua pelaamasta? Ei, en usko!!

Voitettujen palkintojen vastaanottaminen kesti kauemmin ok! Mutta lähipäivinä kaikki palautuu normaaliksi ja se on jo alkanut!! (minun osaltani) 🎤

Joten ole vähän kärsivällinen, se ei satuta sinua 😀

Hyvää jatkoa ja 🍸





En ole samaa mieltä kanssasi 1loup2, mutta emme myöskään tee siitä juustoa.

Minulle se on palvelun laatukysymys , MadWin pelejä tai myykö Internet-yhteyttä, pähkinöitä tai kylpyhuoneita, se on sama. Ne varaavat viivästyksiä, Bugs , epäkäytettävyyttä lomien aikana, hyvin he varoittavat, ne antavat ajanjakson, en pyydä enempää.

Sitä paitsi, ellei erehdy MadWin pyytää meitä auttamaan heitä kehittymään: annan mielipiteeni, jonka monet näyttävät olevan samaa mieltä, se on normaalia.

Nyt kun olet Pelin kohta jalomielinen hyväksyäksesi kaiken, se on sinun ongelmasi! ja me kaikki ymmärsimme asemasi, vaikea olla huomaamatta.

Anna meidän vain antaa omamme silloin tällöin. Koska ongelmat kestävät, päädyin ilmaisemaan itseäni.

Vastatakseen sinulle
Ei, se ei estänyt minua pelaamasta, mutta käyttämästä Peliluotto , kyllä.


On selvää, ettemme tee siitä virtuaalista juustoa! 😀

Näissä olosuhteissa sinun oli vain pidättäydyttävä ostamasta hyvitykset !!

Joten löydä verkosta vertailukelpoinen online-pelipalvelu, emmekä puhu siitä enää! 🎤

Olet luultavasti edelleen yksi niistä vähemmistöistä, jotka haluavat kaiken turhaan!

Viiveet, Bugs , saatavuus ja mitä muuta?

Ilmaise itseäsi vapaasti ja se on sinun oikeutesi kuten kaikki muutkin! Olemme edelleen hukassa

cricri04
329 
04/09/2007 18:57:07

Hei kaikki!!!

Joten yritän moderoida tätä kaikkea 😃

MadWin on ainakin kolmenlaisia ryhmiä. Ne, jotka ovat tällä hetkellä innoissaan, koska he viihdyttävät ja ansaitsevat. Jotkut ovat tyytymättömiä sivustoon, koska he ovat juuri törmänneet suureen bugiin (niitä on edelleen monia, mutta ne korjataan yleensä melko nopeasti!!). Ja vihdoin on niitä, jotka ovat siinä välissä!!!

Ensimmäisen ryhmän jäsenet pitävät siksi loman ottamista normaalina, yksinkertaisesti paluuta!!

Nyt niille, jotka, kuten minä, kuuluvat viimeiseen ryhmään, mielestäni on täysin normaalia, että joukkue pitää lomaa, mutta meitä repii se, että pelinautimme heikkenee...

Se voi esimerkiksi estää sinua pelaamasta. Omalta osaltani törmäsin erilaisiin Bugs kesän aikana, jotka saivat minut menettämään lähes 200 hyvitykset (uudelleenlataus ja muunnos kierroksiksi)...200 hyvitykset hyvitykset jotka odotan edelleen palautumista näiden lomien takia!!!!



DreamCentury-tuotemerkki
Ilmaisia ​​pelejä ilman ostovelvoitetta, ilmaisia ​​pelejä ja lahjoja

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Kaikki oikeudet pidätetään