Pelaaja mystyk0 julkaisi viestin 28/05 20:24 ZooValley foorumilla: ZooValley Bugs_I olen ainoa? . Vastaa häntä ZooValley ja vaihda muiden pelaajien kanssa
Ilmaisia pelejä! Rekisteröidy ja pelaa yli 1000 peliä! + 12 000,00 euron voitot viikossa!
hyvää iltaa, Olen huomannut Bugs joissain peleissä jo jonkin aikaa. (lähinnä haasteiden aikana, koska teen niitä paljon.) Itse käytän linuxia, ja on mahdollista, että tässä käyttöjärjestelmässä on ongelmia... Mutta en tiedä olenko ainoa? . Kirjoitan tänne, koska kun otan yhteyttä asiakaspalveluun, he kysyvät minulta kuvakaappauksia. (jotka eivät ratkaise ongelmia tai ovat mahdottomia ottaa vastaan: esim. kuplasotahaasteissa mittari on maksimissaan, eli bonus, ja yhtäkkiä laskee, ja ... aloitetaan alusta alusta, tai sitten Parimots , jossa mittarin maksimiarvon jälkeen bonusta ei lisätä.)
Pelaan vain ilmaisilla peleillä!Sain tarpeekseni, että Credits syötiin bugin takia!On 13.6, 1.6. ja tänään, ei ole ollut sitä 12. kesäkuuta tai en törmännyt ongelmaan! toisin sanoen Credit olisin menettänyt vähintään 12 13 päivässä! ei kiitos!
Hyvää iltaa, 3/4 ajasta huomautukseni otetaan huomioon ja yritän olla mahdollisimman selkeä kuvauksissani havaittuista Bugs . Mutta joka tapauksessa, on silti raivostuttavaa, kun pelaat "hyvää peliä", että bonukset eivät laske yhteen.Haasteet (maksetaanko tai ei) ovat silti melko kalliita onnellemme tai pelitapa huomioidaan. Tapaan aina henkilökohtaisesti samoja Bugs , ja joitakin, kun minulta pyydetään kuvakaappausta uudelleen (en edelleenkään ymmärrä, kuinka se auttaa, jos useat meistä valittavat samasta viasta tai olen poikkeus, en en tiedä! :D) on mahdotonta todistaa. (kuten kuplasotamittari, joka alkaa uudelleen nollasta, kun sinun pitäisi koskettaa palloa, vipua jne.) Ja tänä aikana menetät joko rahaa tai Points . Ja meidän on aina yritettävä todistaa se ilman, että saamme korvauksia. (todisteeksi hyvitetään 50 Points 1000: Parimots haasteessa, kun tiedät kuinka tärkeitä bonukset ovat näissä osissa...)
Työskentelemme meille ilmoitettujen Bugs parissa, mutta sinun tulee todellakin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Huomauksesi otetaan selvästi huomioon ja välitetään aina tekniselle tiimille.
Hyvää iltaa, olen hieman väsynyt pisteiden menettämisestä ja kausiluonteisesta. Yhteydenotto asiakaspalveluun on yksi asia, mutta voisimmeko saada jopa yhden vastauksen Internetistä kysymyksiimme? Olen joku kohtelias, kohtuullinen ja ystävällinen, mutta tulen tulemaan minulle maksamaan haaste, jonka mittari ulottuu 0 ... ja täällä myönnän, että arvostan tätä sivustoa, mutta haluaisin joko tuskin harkittavaa tai fabulously, että se ratkaistaan. (ja ottamatta yhteyttä asiakaspalveluun, joka on erittäin pätevä, mutta jolla ei ole kaikkea työtä)?
Hei kaikki Minulla on usein virhe 200 pistekohdassa. Lähes joka kerta, kun raportoin siitä asiakaspalvelulle, joka laillistaa pisteet (pelin keskiarvo). He suosittelivat minua poistamaan evästeet, selaamaan historiaa, jota teen säännöllisesti, mutta pb on edelleen.
Ja jos voin lisätä tämän pienen virheen. Olisi mukavaa, jos ilmoitukset avautuvat joko uudella välilehdellä, nykyisellä välilehdellä tai toisella avoimella välilehdellä.
Hyvää iltaa, parhaimmillaan, missä mittarin jälkeen max ei lisää bonusta.)
Kiitos vastauksista 😉
En siis unelmoinut, se tapahtui myös minulle, samoin kuin se osa, joka pysähtyy, kun olen pelannut ja se menee niin nopeasti, että emme voi kaapata, miten todistaa hyvässä uskossa?